zjisteni kodovani souboru

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Tue Mar 24 07:26:54 CET 2009

> myslím si , ze nemate pravdu. Nejsem ten, kdo by se v tom nejak vyznal, ale
> ta informace nekde musi byt. Pokud vytvorim prazdny soubor v UTF8 a otevru
> jej pak ve Widlich v PSpadu, tak mi hned ukaze, jake kodovani ten soubor ma.
> Stejne tak pracuje i s jinymi kodovanimi.

  ^-- Takze chces povedat, ze niekde vytvoris dva subory, subor1.txt a
subor2.txt, prvy "v UTF-8" a druhy "v iso8859-2", oba prazdne, t.j. s
velkostou 0 bajtov, tak po ich preneseni do Win otvori PSPad
subor1.txt v kodovani UTF-8, ale subor2.txt v iso8859-2? No, musim
uznat, ten PSPad je fakt dobry.

J.