Jednoduchy prechodny redirect TCP

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Mar 19 18:27:49 CET 2009

Diky vsem za rychle tipy. net/redir byl presne to, co jsem potreboval.
Oproti nc,ssh apod. bezi jako demon a myslim (zda se mi), ze se v
pripade
vypadku pripoji automaticky znovu, coz je presne to, co potrebuju.

Akorat jsem se teda nejak nedocetl, jestli ma nejaky omezeni stran poctu
spojeni apod., ale to neva. Zatim to vypada, ze to je dostatecny a
i slusne rychly.

Takze velke a vrele diky :)

Mirek