pkg_add a pkg_deinstall

Jaromir Dvoracek jarek at ataxo.com
Tue Mar 17 10:55:04 CET 2009

On 13.03.2009 at 10:01:41 (Friday) , Dan Lukes wrote:

> Mozna, kdyby nekdo, kdo driv rutinne pouzival portupgrade a nyni (take pokud mozno uz nejakou dobu) pouziva portmaster dokazal
> shrnout hlavni rozdily mezi nimi (jiste budou mit obe metody jak nejake klady tak nejake zapory), bylo by pro takove rozhodnuti
> vic prostoru.
>
> Ale ja o zadnem takovem "prebehlikovi" nevim.

na portmasteru je fajn, ze je rychle nainstalovany a bez zavislosti, pri upgrade ci instalaci vice portu nejprve v prvni casti pusti ve vsech instalovanych/zavislych portech "make config", pak teprve instaluje. V drevnich dobach portmasteru se mi stavalo, ze vytvoril dva balicky stejneho portu v systemu nebo ze nebyl schopen upgradnout, protoze selhal uninstall.

Portupgrade je zavisly na ruby a beh skriptu je citelne pomalejsi, coz ovsem nevadi :) na druhou stranu je dlouhodobe zcela bezproblemovy a na upgrady IMO nejlepsi. Ja osobne, kdyz uz nejake bsd instaluju, tak nejdrive portconf && portmaster -> portupgrade/portinstall.

J.