Upgrade programu z portu

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Mar 4 07:53:07 CET 2009

On 4.3.2009, at 7:23, Dan Lukes wrote:

> Ten firewall je muj. To, jestli je tu on pro me a bude propoustet to
> co potrebuju, nebo ja jsem tu pro nej a budu prizpusobovat svoje
> veci tomu, co on mi laskave dovoli, to jsme si navzajem vyjasnili uz
> davno ;-)

Tak to ti zavidim, ja po nem obcas neco chci a on tvrdosine trva na
svem :)

BTW, kdyz uz jsme u toho, zlobi me treba ipfw s jednou veci:
mam X pravidel s "setup keep-state" a predposledni pravidlo by melo
byt (muze byt) podle handbooku
deny tcp from any to any established
cili "zahodit vsechno, co se tvari jako established ale pritom se
nenamatchovalo na check-state"

No ale ma to tu (docela blbou) nevyhodu, ze pri restartu firewallu se
vyhazou pravidla
a timpadem vsechna existujici spojeni spadnou prave diky tomu predtim
popsanymu
pravidlu, protoze se nenamatchuji a zaroven jsou established.

Tak si rikam, co je vetsi zlo - jestli to pravidlo zmenit z "deny" na
"allow" (hodne firewallu
na linuxu se tak dela, tak co?) a nebo radsi pocitat s tim, ze restart
firewallu umrtvi existujici spojeni

?

Mirek