Po instalaci diablo-jdk nenastartuje konsole v KDE 4.2

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Mar 3 21:02:55 CET 2009

Ahoj jeste jednou,

  tentokrat mene OT, co jsem koukal, tyka se toto FBSD, na linuxu
  jsou podobne problemy a preci jen s trochu jinym prubehem (co jsem
  tedy nasel na google).

  Mam cistou instalaci systemu FBSD 7.1 i386, upgrade world pred
  tremi dny. Mam X z portu (upgrade dnes), mam KDE 4.2 z portu
  (aktualni, bezelo to 3 dny). Dnes jsem pres den bez problemu
  pracoval pres program konsole v KDE, vypinal a zapinal. Pak jsem
  nainstaloval program jEdit, ktery potrebuje mimojine diablo-sdk a
  ejhle, od te doby mi program konsole po rebootu nastartuje (ovsem
  za chvili spadne, nebo pokud jej vypnu), ale podruhe jiz pustit
  nejde, vzdy jen blikne a nic.

  Kdyz pustim program konsole pres xterm, objevi se toto:

$ konsole
Xlib:  extension "Generic Event Extension" missing on display ":0.0".
Xlib:  extension "Generic Event Extension" missing on display ":0.0".
Xlib:  extension "Generic Event Extension" missing on display ":0.0".
konsole(1669): Attempt to use QAction "change-profile" with KXMLGUIFactory!

  a konsole spadne. Co jsem googlil, tak to byl cca pred mesicem
  celkem bezny jev, nicmene na linuxech si pomohli updatem balicku
  pres yum. Ja mam vse aktualni z portu a nefunguje mi to stale, dost
  mozna to spolu ani nesouvisi, zacala to blbnout opravdu po
  instalaci jEdit, pred tim jsem to nepozoroval. Mate nekdo stejny
  problem, ci jeste lepe, i reseni?

  Jeste mala OT prosba pro uzivatele KDE 4.2, asi jsem hloupy, ale za
  boha nemuzu prijit na to, jak jednoduchym zpusobem vytvorit odkaz
  na aplikaci umisteny jako ikona na plochu, pripadne do panelu (jiz
  napr. zmineny program jEdit). V KDE 3,5 to slo jako ve Windows pres
  prave tlacitko, tady se motam neustale ve widgetech a nehnul jsem
  se z mista. Navod pres prepnuti plochy do slozky mi nejde, pri
  pokusu mi to zhavaruje a restartuje se X server, ale ja nejsem
  schopen jednoduchy odkaz pridat ani do panelu. Za pripadnou radu
  diky.

  Radek

--
S pozdravem,