CODA - ladeni vykonu

David Pasek david.pasek at gmail.com
Tue Mar 3 20:08:04 CET 2009

Ahoj,
dost casto resim takoveto projekty, ale vetsinou na komercni bazi,
protoze to bohuzel neni uplne jednoduche.

Loadbalancing lze udelat apachem, protoze takto je resena i vetsina
komercnich loadbalanceru (napr. BIGIP od F5), ale s diskovym
subsystemem, ktery je mozne sdilet a jeste navic to nekam jinam
replikovat, to neni tak easy. Mozna je urcita moznost s ZFS, ale s tim
mam zatim omezenou praktickou zkusenost a to jeste na Solarisu.

Jestlize ti nebude vykonove a funkcne stacit klasicky NFS server nad
freebsd, tak si myslim, ze pak uz clovek musi jit do enterprise
produktu, ktere jsou bohuzel relativne cenove narocne. Napr. NFS NAS
storage EMC Cellera (az 6 data moveru - loadbalancovanych NFS
serveru), nebo NetApp, apod.

Asi jsem ti nepomohl, ale takova je realita ...
Jestli nekdo zna neco opravdu pouzitelneho z opensource, tak by me to
taky zajimalo, ale dost pochybuju.

David.