CODA - ladeni vykonu

Vladimír Volčko vladimir.volcko at gmail.com
Tue Mar 3 11:24:57 CET 2009

Zdravim konferenci!

  Resim nasledujici situaci:
Mam balance load server pro apache, ktery preposila pozadavky na
backend  servery, na techto serverech bych chtel vyuzit nejaky zpusob
replikace filesystemu, tak aby se zmeny nemusely provadet na kazdem
serveru a data by byla na vice serverech. Momentalne si hraju s codou,
ktera plus minus funguje, nicmene ma znacne vykonostni problemy pokud je
volume pouzito jako
DocumentRoot pro apache na kterem bezi php aplikace (RS), ktera ma v
ramci jedne session cca 50 requestu. Uz pri simulovane zatezi
1 dotaz za sekundu jede procesor na kazdem backendu temer na 100 %, bez
cody to zvladne cca 3 dotazy za sekundu a procesor jede na 80-90%.
Coda je nainstalovana tak, ze kazdy backend server je zaroven coda
server i klient. Jeden backend server je nakonfigurovan jako SCM a
ostatni jako replikacni servery.
Zkousel jsem i moznost samostatnych coda serveru, kdy byl backend
nakonfigurovan pouze jako klient, ale vysledek je stejny. Nepomohlo ani
vyuziti hoarded databaze.
Mate nekdo podobne zkusenosti resp. nejake tipy pro nastaveni cody? A
nebo obecne jake reseni pouzivate?

S pozdravem Vladimir Volcko

PS: vsechny servery jsou FreeBSD 7.1-RELEASE, coda 6.9.3