MC a kreslenie ciar

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Sun Mar 1 23:34:53 CET 2009

On 1.3.2009, at 20:57, Dan Lukes wrote:

> Tak to mas asi nejaky jiny sysinstall.
>
> To ja kdyz nahraju ISO-8859-2 fonty
>
> vidcontrol -f iso02
>
> tak o bezproblemovem fungovani car nemuze byt ani reci.
>
> A totez platilo pro ty udajne fungujici verze MC ...
>
> 						Dan

Sorry, jestli jsem nejak mimo, ale mam pocit, ze ty hlavni informace
v dotazu chybely:

1. jaky locale ma Pepa nastaveny
2. jestli je mc prelozeny s UTF8 nebo ne
3. jestli jde o to, jak to vypada na konzoli nebo v xtermu (no, to asi
neni uplne neodhadnutelny :)

Mam pocit, ze ruzny kombinace tehle 3 veci davaji kazda jinej
vysledek ;)

Ja mam treba
$ locale
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE="en_US.UTF-8"
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_ALL=
a mc s podporou utf-8 (WITH_UTF8=1).

Vsechno IMHO vypada tak, jak ma, teda az na ukousnuty menu, ale to me
fakt netrapi :)

viz http://www.gosw.cz/delme/mc.gif

Kdyz nastavim locale na "C", tak to udela takovouhle hruzu:

http://www.gosw.cz/delme/mc2.gif

Mirek