freeBSD - vytuhnuti systemu po boot menu

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 26 15:55:58 CET 2009

Tomáš Matal wrote (2009/02/26):
> A dal uz to stoji  a nic nedela. jen blika kurzor u toho /. Jinak za temi
> hvezdickami jsou (nejspise) adresy pameti. Nechtelo se mi to doslovne
> opisovat.  Prijde mi to divny, protoze mi nenabootuje ani safe mode ani ACPI
> disabled. Vse vytuhne na stejnem miste.. Zkusil jsem volbu verbose, ale to

Jeste bych zkusil, jestli nahodou nepomuze v BIOSu zmenit rezim
pristupu na disky, treba z AHCI na Compatible nebo tak, a nebo
zkusit upgrade BIOSu, nejaka sance by tu mohla byt.

A bokem, doufam, ze novy loader uz v currentu opravili, ted cekame,
az daji mfc do 7-stable a vyzkousime ho. Taky nam nejake stroje po
upgrade na 7.x nebootovaly a museli jsme na ne dat loader z 6.x :o/