freeBSD - vytuhnuti systemu po boot menu

Tomáš Matal tomas.matal at gmail.com
Thu Feb 26 14:37:19 CET 2009

2009/2/26 Vitezslav Novy <vnovy at vnovy.net>

> Obcas mi bootovani zatuhne ve stejnem miste, ale obvykle pomuze nevybrat z
> menu zadnou polozku, idealne v prubehu bootovani vubec nesahat na klavesici.
>
> v.
>

> --

Ani to nepomohlo. Zaseklo se to na stejnem miste. Nabehne ta tabulka s
vyberem moznosti, a kdyz necham vyprset timeout, tak zacne nabihat acpi asi
takhle:
/boot/kernel/acpi.ko text=* data=* syms=*
/
A dal uz to stoji  a nic nedela. jen blika kurzor u toho /. Jinak za temi
hvezdickami jsou (nejspise) adresy pameti. Nechtelo se mi to doslovne
opisovat.  Prijde mi to divny, protoze mi nenabootuje ani safe mode ani ACPI
disabled. Vse vytuhne na stejnem miste.. Zkusil jsem volbu verbose, ale to
moc ukecane nebylo.. ono kdybych se dostal do shellu, a mohl zjistit co se
deje v dmesg, tak by mi urcite nekdo dokazal pomocivice predpokladam. Prijde
mi to velice divny, protoze ve virtualu to funguje bez problem. Ted kdyz
zkousim nainstalovat na notebook, tak to proste nejde dal nez na to zavadeni
acpi.ko modulu. Zkousel jsem googlit, ale nikde nic..