podivne NEchovani apache

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Feb 13 18:43:35 CET 2009

Tohle mi presne delalo kvuli modulum, co se nesnasely, ovsem
samozrejme to nemusi byt ten hlavni duvod.

DL> A na me to stejne furt pusobi jako nejakej bordel v na sobe zavisejicich
DL> vecech Apache+PHP+vsechno na cem tyhle dve veci zaviseji.

DL> I kdyz na AMD64 architekture to taky prosve muze byt chyba nektereho
DL> chybne napsaneho baliku, ktera se na i386 nevyskytuje nebo problem
DL> vzajemneho ABI mezi nejakymi dvema moduly.

Amd64 vyuzivam uz delsi dobu na tech nejvytizenejsich serverech
(duvodem je vyuziti vice pameti) a na cistem stroji neni php + apache
zadny problem.

DL> Coz by se vyresilo snadno - zacit s prazdnym seznamem extensions a
DL> postupne pridavat (pulenim intervalu to nezabere tolik pokusu).

Nebo na cistem systemu vzit apache + samotne php bez modulu a zkusit,
kdyz to nepujde, tak uz bych mozna zacal premyslet, zda neni neco
spatneho se zelezem. Kdyz to pujde, tak postupne pridavej.

Mimochodem, kdyz jsme uz u toho, mam v praci pocitac (stolni) od HP,
na kterem mi bezi linux jen proto, ze FreeBSD na nem ani nenabootuje,
core dumped. Muze byt neco shnileho i v tomto tvem.

--
S pozdravem,
 Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz