podivne NEchovani apache

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Feb 12 12:13:03 CET 2009

JV> jo to byla uvaha spravnym smerem. Recode sice nemam, vyhodil jsem PHP
JV> (/lang/php5) a apache bezi. Ale vzhledem k tomu, ze to PHP potrebuju,
JV> ted musim hledat co je kde spatne. To jsem ale zvedavej co by to mohlo byt.

No a spustils teda to php z prikazove radky, nebo ne? Co to psalo?

Ohledne te konfigurace apache, ja tedy pouzivam apache 2.0, nevim,
jak je to u 2.2, ale ja mam v httpd.conf toto:

LoadModule php5_module        libexec/apache2/libphp5.so

Znovu ale rikam, ze nevim, jak to ma 2.2, tam mozna ta cesta apache22
je.

--
S pozdravem,
 Radek Krejca