podivne NEchovani apache

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Feb 12 08:23:02 CET 2009

Juraj Chlebec wrote:

> Takze to nemaju extension na svedomi? V /usr/local/etc/php je
> extensions.ini subor v ktorom su definovane jednotlive extension. PHP
> robi niekedy problemy ked su extension nahravane v nespravnom poradi -
> staci ich poprehadzovat a uz nic necoredumpuje.

Este by som skusil spustit apache+php bez php.ini a extensions.ini,
kazdopadne, ako som spominal, truss alebo ktrace by napomohol,
prinajmensom urcit priblizne miesto vyskytu chyby.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail