podivne NEchovani apache

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Feb 11 11:03:25 CET 2009

instaloval jsem apache (apache22 , BSD 7,0) na mnoho stroju, ale nikdy
se mi nechoval tak jak nyni.
nastartuji jej, on si pochvali config, ze je ok (pouzivam prakticky
stejny pro vsechny stroje) a nasledne se ukonci

backup# /usr/local/etc/rc.d/apache22 start
Performing sanity check on apache22 configuration:
Syntax OK
Starting apache22.
backup# /usr/local/etc/rc.d/apache22 status
apache22 is not running.
backup# ps -aux | grep www
www       963  0.0  0.3 84288  5636  ??  I     7:08AM   0:00.00
/usr/local/sbin/httpd -k restart

v error logu neni nic, ceho bych se mohl chytit. Zkousel jsem jej
odinstalovat a znova nainstalit, ale nic.

ze zacatku rval
No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

tak jsem mu dal
kldload accf_http

ted ale netusim, na co se podivat.
Problem jsem asi zpusobil instalaci cacti, kdy jsem zapomel, ze jeste
nemam zkompilovane PHP s apachem a ono si je to instalovalo samo. Pro
sichr jsem vse odebral a instaloval znova, ale stale to nejak nechodi.

Jarda