FBSD 7.1 + sendmail + php problem

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Fri Feb 6 23:33:33 CET 2009

A verze php?

-----Original Message-----
From: users-l-bounces at freebsd.cz [mailto:users-l-bounces at freebsd.cz] On
Behalf Of Radek Krejca
Sent: Friday, February 06, 2009 11:21 PM
To: FreeBSD mailing list
Subject: Re[3]: FBSD 7.1 + sendmail + php problem

RK> Tak jsem vymekl a nasadil djbdns primo na kazdy stroj a je po
RK> problemu, alespon se zda, uz hodinu to chodi krasne a to tu jeste
RK> nebylo. Z toho plyne zajimavy poznatek a pro me tema k reseni, proc
RK> muj dns server vraci okamzite vse, krome dotazu na reverzy. Bohuzel
RK> od te doby, co jsem presel kvuli dnssec na bind (ktery az tolik
RK> neznam), mam s nim obcas problemy, coz bude zrejme i tento pripad.

Tak bohuzel jsem jasal predcasne.... V tuto chvili bezi na kazdem
stroji vlastni resolver a vysledek je opet stejny, na 7.1 to bezi na
nic, na 6.2 dobre. Cemu tato zmena pomohla (i kdyz bych to nechtel
zakriknout stejne, jako sendmail) je ssh, to jiz reaguje bleskurychle
pri spojeni.

Ted mi to uz ale opravdu hlava nebere, vzdyt ty dns zaznamy musi byt
v cache resolveru, tak proc :-(.

Radek

--
S pozdravem,