problem s mono xsp2

Ondřej Tůma konference at webjet.cz
Thu Feb 5 17:36:09 CET 2009

DD,

ok, uz ste druhy :) Tato konference (alespon tomu tak kdysi bylo) byla
vyuzivana i pro uzivatele ostatnich BSD systemu (OpenBSD, NetBSD)
FreeBSD ma proste vic uzivatelu. NetBSD pouziva balickovaci system
pkgsrc - z nej bylo dotycne mono zkopmilovano, je tedy mozne, ze
balicek mono nebo mono-xsp je rozbity primo v pkgsrc a tato nefunkcnost
se projevi i na jinych systemech. (coz momentalne testuju - resp.
buildim balicky pro NetBSD 5). 5ku pouzivam proto ze slape pod xenem
3.3 tusim.

Z toho duvodu sem si dovolil uvest tuto konferenci v kopii. Pokud to
nekoho pobourilo tak se mu timto omlouvam.