SMTP restrikce v postfixu

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Feb 2 11:41:41 CET 2009

zdar
co se tyka prichozich spamu tak te zajimaji jenom polozky
smtpd_helo_restriction a smtpd_recipient_restriction ty se vztahuji k
prichozim mailum pokud si spravne pamatuji...
jinak tam nevidim nic co by bylo zbytecne restriktivni, naopak ja
pouzivam jeste na helo restriction overeni vuci spamhaus
(www.spamhaus.org) cimz serveru reknu ze co je uvedeno na spamhausu tak
s tim nema vubec vyjednavat....jinymi slovy hned helo ho odpoji..
to je ale hodne restriktivni, protoze obcas se na spamhaus dostanou i
nektere domeny "omylem".
vilem