Xy, NumLock a ALT-TAB

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 30 22:39:24 CET 2009

Jan Pechanec napsal/wrote, On 12/09/08 10:07:

> 	to jsou vsechny podobny kombinace s Ctrl, Shift a alt, tj. s
> sipkama, Enterem, Fx klavesama apod. Pouzivam hodne podobny zkratky s fwvm2
> a od nepameti nejak vim, ze nemuzu pouzivat Num Lock :-)
>
> 	kazdopadne pokud prijdes na to, proc to tak skutecne je, rad si to
> prectu.

No, tak me napadlo, ze dneska se  tomu trochu povenuju a nakonec to zas
tak dlouho netrvalo - asi deset minut. Pomoci xev, ktere jste mi
poradili, se ukazalo, ze rozdil mezi ALT-TAB bez numlocku a s numlockem
je "state=0x0" v pripade prvnim a "state=0x01" v pripade druhem.

To je treba zohlednit v konfiguraci. Cestal, kterou jsem nevyzkousel, je
IgnoreModifiers L2

Z popisu se mi totiz zdalo, ze implementace "IgnoreModifiers" je velmi
opatrne receno "neinteligentni".

Cesta, kterou jsem se vydal je - k puvodnim definicim :
Key Tab A M     WindowList Root ...
Key Tab A CM    WindowList Root ...

pridat totozne, kde je M2 respektive CM2 ...