Dotaz na ssh bruteforce

Vitezslav Novy vnovy at vnovy.net
Fri Jan 30 10:13:28 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:

> 1. korpus bude samozrejme KOMBINACI mnoha knih a navic vety musi projit
> filtrem (aby tam napr. nebylo AAAAAA apod.)
> 2. knihy v korpusu se muzou pravidelne menit
> 3. korpus je utajovana vec

Pokud bude vase sit vybrana jako nahodny cil slovnikoveho utoku z venku,
pak takovahle vec zafunguje dobre.

Ale mam dojem, ze pro utocnika zevnitr je to spis usnadneni.
Jednak znalost systemu vyrazne zlepsuje sance pro statistickou analyzu,
jak pise Jirka a navic jak chcete utajit korpus, kdyz jste ochoten
kazdemu ukazat 10 vet a pak dalsich 10 vet ( a pak mozna dalsich 10 vet...)

v.