Dotaz na ssh bruteforce

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Jan 30 09:05:34 CET 2009

On 29.1.2009, at 15:10, Jozef Babjak wrote:

>  ^-- Ehm, a ako vies, ze tak skutocne robia?
>
> Ako koncovemu uzivatelovi sa mi zda vnutorne najprijatelnejsie
> riesenie navrhnute Danom: "aspon dve slova". Vidi sa mi to celkom
> dobry kompromis ako mat dostatocne silne a stale lahko zapamatovatelne
> heslo.

Jeste jedna poznamka:

Pokud by po mne nekdo chtel vymyslet idealni zpusob volby hesla tak,
aby ho nikdo jiny nez uzivatel neznal a zaroven bylo dostatecne
bezpecne, udelal bych to takhle:

1. ziskat velky korpus vet (elektronicke knihy, atd.)

2. admin spusti programek Chytrolin, posadi uzivatele pred pocitac a
jde pryc

3. Chytrolin vybere deset nahodnych vet z korpusu, uzivatel si vybere
jednu, nebo si necha vygenerovat novych deset.

4. heslem jsou pocatecni pismena slov vybrane vety

:)