OT: Analyza logovanych dat

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Thu Jan 29 10:09:02 CET 2009

----- Original Message -----

 Ahoj,

no konkretne tohle je to, cim se zivim, ale spis u uzivatelu ve vetsim
meritku.
To co popisujes je dobre pokud mas mene nez deset stroju a v takovem pripade
se to da realizovat prakticky jakymkoli zpusobem.
Od nejake urovne pak zacnes potrebovat neco, co ti umozni delat ruzne
korelace a odhadovani priciny a dusledku. Jinak ti zacne chodit tolik sms a
mailu, ze je prestanes cist.