OT-mrtg-doladeni

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Jan 29 06:30:36 CET 2009

Zdravim,

  odpoved na dotaz, ja pouzivam Cacti a mas po problemu, proste
  klikas.

  Muj dotaz, pouzivam RRDTool v kombinaci s net-snmp a sbiram udaje o
  sitovych kartach - preneseny traffic. Problem jsou 32bit countery,
  protoze to velice rychle preteka. Nyni sbiram data kazdou minutu,
  ale koncim kus za 500 Mbit a jiz mi to zdaleka nestaci. Hledal
  jsem, ale nejake uspokojive reseni jsem nenasel, nicmene prispevky
  byly jiz par mesicu stare... Neresite to nekdo nejak?

  Diky
  Radek