proc mi nejde SASL SMTP

Martin Bubik martin.bubik at flashlink.cz
Wed Jan 28 22:14:34 CET 2009

Juraj Lutter napsal(a):

> dovecot pouziva aj sasl rozhranie. konfiguracia je otazkou asi 30 sekund.

taky si myslim ze dovecot s tim nejak pracuje, u IMAPu funguje SSL, TLS
i zabezpecena autentizace ale imap poskytuje dovecot, ale SMTP postfix.
Takze myslis ze je mozne pouzit SASL z dovecotu i pro autentizaci
uzivatelu pro SMTP? nebo je opravdu nutne instalovat CYRUS SASL?
Pokud to jde pres dovecot a je to opravdu tak jednoduche mohl bys me
trochu navest spravnym smerem?