Dotaz na ssh bruteforce

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Jan 28 13:34:46 CET 2009

----- Original Message -----

> Pokud to neni na prekazku pro dane uziti stroje, myslim, ze  nejjednodussi
> je hodit skutecne ssh na jiny port a na 22 si dat nejaky vtipny skript.
>
> Ja jsem treba sveho casu zkousel skript, ktery proste na vyzvu
> neodpovidal
> - a bavil jsem se tim, jak dlouho utocnikovi spojeni viselo dokud ho
> nezavrel.

Mimochodem - nemuze ssh server donutit sveho klienta aby zacal pocitat
nejakou brutalni slozitou sifru, ktera zatizi klientskej stroj?
jakoze napsat neco co se da pustit na portu 22 aby se to proti potencialnimu
utocnikovi chovalo jako regulerni server, kterej ale bude neustale zvetsovat
pozadavky a nakonec nic nerekne.

Jindra