Dotaz na ssh bruteforce

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Jan 26 14:23:50 CET 2009

On Mon, 26 Jan 2009, Juraj Lutter wrote:

> PasswordAuthentication nejde, ide len ChallengeResponseAuthentication.
> PAMAuthenticationViaKbdInt je, AFAIK, obsolete.

	to je mozne, ja to bral z pozice protokolu jak je definovano v RFC,
tj. PasswordAuthentication je "password", ChallengeResponseAuthentication je
"keyboard-interactive". Zavisi to pak ale samozrejme na implementaci, treba
na Solarisu jdou obe metody do PAMu bez rozdilu.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz