flash disk pro system, zkusenosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 25 17:11:15 CET 2009

Radek Krejca napsal/wrote, On 01/25/09 15:49:
> alespon pro me, obrovsky rozdil, zda si strcim do auta 10 flashek a
> jeden notebook, nebo 10 disku a pocitac, ve kterem bude jak sata, tak
> ide a scsi, pripadne sas, abych mohl prekopirovat image na disk, co
> pak pri rozebrani pocitace budu nekam cpat.

Kdyz mluvis o rozkopirovavani image, tak to jiste potrebujes flasky v
podstate identicke - tudiz, aby bylo porovnavani korektni, musis pocitat
i ze ty disky jsou vsechny identicke. A jsou-li identicke, pak
nepotrebujes pocitac se ctyrmi ruznymi rozhranimi, staci ti ten tvuj
notebook. Co potrebuju navic je USB<->(jedno-vybrane-rozhrani) redukce.

Nicmene, ja se nesnazim rict, ze disky jsou lepsi nez flash. Ja pouze
poznamenal, ze to, co jsi nam nastinil jako vyhodu flashe s flashem
nesouviselo. To co jsi popsal byl popis stylu prace (nove instalace
vyrabim rozkopirovanim image na dalsi storage-medium) a to je na
konretnim typu datoveho uloziste vice-mene nezavisle. Teda, az na to, ze
na USB-palec nepotrebuju tu redukci.

Mimochodem - reagoval jsem jen na jeden argument z tech dvou, co jsi v
prispevku mel - ten druhy, to je bez diskuse vyhoda flashe ;-)