timeouty v prikazu ls pro anonymni ftp

Miroslav Kes mkes at ra.rockwell.com
Wed Jan 14 15:10:03 CET 2009

Ahoj!

Mam takovy problem - na 3 masinach bezicich 7.0 Release mam identicky
zkonfigurovane ftpd tak aby prijimalo i anonymni spojeni. Prihlaseni a
prenosy bezi dobre, ale v jednom pripade mi tuhne prikaz ls - vysledek
se sice nakonec vypise, ale se zpozdenim 5-7 minut.

Pridal jsem si trochu logovani do zdrojaku a v jednom miste (tam kde by
mel priputovat vysledek toho ls) se cte v cyklu  z FILE* pres getc() a
ten timeout nastane mezi na prvnim volanim toho getc().

Jeden rozdil, ktery mezi temi pocitaci je ze dva jsou 1 procesorove a
treti 4 procesorovy (a na nem mam ten problem).

Nemate nekdo FreeBSD 7.0R na viceprocesorove masine a na ni podobny problem?

Dik

Mira