Patchovani konfiguracnich souboru

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Jan 13 12:01:12 CET 2009

Zdravim!

Udelal jsem maly pruzkum a nakonec se jako nejpouzitelnejsi ukazal
Bazaar,
hlavne proto, ze do diff vklada i poznamky ohledne smazani souboru
apod., takze
z toho potom jdou vyprodukovat skripty, ktere zopakuji zmeny, ktere
jsou v CVS
zaznamenane.

Myslim, ze nakonec je to docela pouzitelne a nabizi to docela prima
moznosti...

Pokud by to nekdo chtel pouzit (nebo zkritizovat :), napsal jsem si
par poznamek:
http://www.gosw.cz/blog/index.php?entry=entry090107-223934
http://www.gosw.cz/blog/index.php?entry=entry090110-194615
(ten druhy post bude pro vas asi zajimavejsi)

Pisu to sem pro pripad, ze by nekdo v budoucnu resil neco podobneho.
Pokud to povazujete za obtezovani, tak se moc omlouvam

Mirek Prymek