chroot

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 9 10:22:45 CET 2009

Vitezslav Novy napsal/wrote, On 01/08/09 21:25:
> A jeste fstat ukazuje u kazdyho procesu polozku root, ktera u
> chrootnutyho procesu neni / a navic u chrootnutyho procesu ukazuje
> polozku jail.

Jo, tohle vypada nejbezpecneji.

Diky

						Dan

Jen pro zajimavost - to mam pro ten svuj upgradovaci script. Ten hleda
aktualne pouzivany kernel podle udaje v sysctl a pote co ho upgraduje tu
hodnutu sysctl taky prislusne zmeni (aby ukazovala furt na skutecny
kernel, ze ktereho to startovalo, ktery se ale presunul do .old). No
pokud jsem ale "chrootlej" tak je cela tahle logika (a obzvlast meneni
hodnoty sysctl "hlavniho" systemu) zcestna ...