Instalace na CF (no kernel)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 7 23:03:41 CET 2009

Milan Cizek napsal/wrote, On 01/07/09 22:44:

> Jak presne to delas? Kartu instalujes v jednom stroji, opises si udaje, jak
> ji BIOS detekuje... A pokdu je problem, stejne udaje zadas do BIOSu
> problemoveho stroje?

Vetsinou ne do BIOSu. Geometrii lze zadat i v sysinstallu. Nebo bych si
musel udaje pro fdisk a bsdlabel spocitat sam, coz jsem linej (a musel
bych si navic nastudovat detaily).

Nejvetsi problem je tak s LBA - neumim zjistit zda aktualne FreeBSD
pouziva ci nepouziva LBA. Takze tohle resim prenastavovanim na cilovem
stroji.

> Nevim jak konci bootovaci slice, ale je dost mozne ze 'a'. To se nesmi? :-)

Naopak, musi. Teda, neni to bezpodminecne nutne, ale predpokladej, pro
svoje ucely, ze ano.

> V instalatoru v Partition jsem "pouzil cely disk", v Label manageru jsem pak
> vytvoril jediny "slice"(?) plne velikosti, mount-point '/'.

Tak to bude 'a'. Problem vznika, kdyz CF delas na existujicim stroji a
tudiz ji vytvaris mountnutou nekam jinam nez do rootu - pak to byva
vetsinou 'd' (na starych verzich 'e')

> Swap tam není

Ty nedelas swap na CF ?

;-)