Instalace na CF (no kernel)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 7 14:41:53 CET 2009

Cizek.Milan napsal/wrote, On 01/07/09 14:29:
> Po restartu se zacne bootovat z CF, nicmene ihned konci s hlaskou "no bootable kernel"

No, u CF jsou moje instalace tak trochu sazka do loterie vzdycky. Nikdy
nevim, jestli vznikne instalace, ktera nastartuje nebo ne.

Souvisi to s geometrii a CHS vs. LBA. Presneji s tim, ze problem
nastane, kdyz jednotive komponenty ucastnici se chapou kazdy geometrii
po svem. Stava se to obzvlast pokud CF pripravuju na jinem stroji nez
kde ji pak pouzivam.

Urcite by to slo zanalyzovat presne, ale na to jsem si nikdy nenasel cas
- radsi to parkrat preinstaluju (nebo zmenim parametry BIOSu na stroji
co nestartuje) nez se trefim.

Pomijim moznost, ze tam ten kernel opravdu neni a podobne trivialni
potize - jako, ze nazev bootovaci slice nekonci na 'a' ...

Vlastne - rikas, ze je tam vidis. Geometrie by to tedy byt mohla - pri
pokusu o nahrani ty soubory nemaji smysluplny obsah (neb se pristupuje
do spatnejch sektoru) a tudiz jsou odmitnuty...