nefunkcni crontab

pavel at vol.cz pavel at vol.cz
Tue Jan 6 15:09:13 CET 2009

Jaroslav Votruba writes:

> pred vanoci jsem si  zkousel hrat s nekolika nastavenima na testovacim
> stroji. Nevim, jestli to ma s tim souvislost, ale nefunguje  mi cron.
> Premejslel jsem dat crontab -r  a pak jej znova vytvorit, pripadne pouzit
> nejakou alternativu z portu.
> Nesetkal se nekdo s podobnou veci, nez do toho zacnu vrtat? jedna z pricin
> mohla byt, ze jsem si zmenil vychozi editor na mcedit, upravil crontab.
> Pak jsem vratil vychozi vi, ale cron nechodi.
> Sice netusim, jakou by mel pouzity editor souvislost s nefunkcnosti
> crontabu, ale nic jinyho jsem tehda s cronem nedelal.

> [...]

Hi !

Spatne cesty, tedy vlastne jine prostredi nez ve kterem to nekdo z ruky
zkousi, to asi nebude Tvuj pripad.

Zmena editoru je tez podivny duvod. Nebo pouzivas "crontab -e" ?

Co mas v logu ? Nedostava root popripade vlastnik relevantniho crontabu
chybove maily ? Vsechny crontaby nejdou ?

Ciao Pavel