kolaps systemu po pripojeni disku

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jan 6 11:14:54 CET 2009

> 1) kern/91568 radi vypnut SoftUpdates.
>
> 2) kern/91572 radi nepouzivat atapicam pre ATA.

nevim jak na to :-((, ani netusim, odkud jste ziskal informaci o
kern/91568 a kern/91572

> 3) Z kontextu tychto dvoch zaznamov a niektorych dalsich vyplyva
> vseobecne odporucanie upgradovat na 6.x, t.j. toho casu na 6.4.

je to docela dulezitej stroj a priznam se, mam trochu strach do toho
hrabnout. Upgrade si schovavam jako posledni moznost.

> Neda sa mi opat rypnut: na ktoru z tychto rad si nenarazil pouzitim
> Googlu za cas kratsi ako napisanie povodneho mailu? Ktore z nich si uz
> vyskusal a nepomohli? :-(

vzhledem k tomu, ze jsem v praci od 4:30  nejakej cas mi zabralo
laborovani se serverem, tak jsem na googlu stravil tak 1,5h, ale nic
jednoznacneho jsem nenasel.
zitra bych mel mit jeste jiny disk a z domova si prinesu jinej radic,
abych vyloucil hardware, ale mam takovej pocit, ze me ten upgrade asi nemine
Jarda