VPN Cisco client

Jan Spatka J.Spatka at dhi.cz
Tue Jan 6 11:10:13 CET 2009

Podle reakce jsem se tedy vydal cestou VPNC, ale stále narazim na průkazky, které nedokazu odstranit.

Provozuji
Freebsd 7.1
Vpnc 0_5_1.6

Sestavil jsem si vpnc.conf podle udaju, které mam pro prihlasovani do VPN site a narazil jsem na nasledujici problémy:

Pokud pouzivam:
IKE Authmode hybrid

Tak dostavam tuto hlasku:
Response was invalid [1]: (ISAKMP_N_INVALID_EXCHANGE_TYPE)(7)

Pokud pouzivam:
IKE Authmode psk

Tak dostavam tuto hlasku:
Quit mode response rejected: (ISAKMP_N_INVALID_MESSAGE_ID)(9)

Nesetkali jste se stim uz někdo - pripadne jak jste to vyresili. Google mi zatím nepomohl :(

Honza