ssl wrapper

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Mon Jan 5 11:01:41 CET 2009

Na to by mel stacit stunnel s nastavenym parametrem exec. Spusteny
program pak muze provest kontroly. Nenapada mne tedy jake jsou promenne
prostredi spusteneho programu krome REMOTE_HOST atd., ale v nouzi by
mohl napriklad parsovat logFile stunnelu, ktery bude mit zaple debug na
uroven, kdy se vypise certifikat klienta. Nasledny 'kill' uz by nemel
byt problem.

Michal