Problem s viry

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Dec 15 18:18:57 CET 2008

Zdravim...
Toto mi neprijde jako virus, pripada mi to spise na vadnou sitovou kartu
nekde v siti,nekdy se stane ze na karte odejde chip zvlastnim zpusobem
(expert na to jsou realtek 8139d) a pak se to chova jako kompletni proxy
arp...
aspon me se to tak chovalo...jedine zkouset odstavovat ruzne segmenty az
to najdeme...

S pozdravem Vilem Kebrt...Impulz.cz