Patchovani konfiguracnich souboru

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Dec 12 12:39:33 CET 2008

On 12.12.2008, at 12:12, Bc. Radek Krejca wrote:

> Ahoj,

> prima si
>
> co si udelat image nainstalovaneho a nastaveneho systemu a pak uz jen
> menit to, co je zmeneno? Pouzivam to takto k plne spokojenosti.

(odpoved zaroven Danovi - mimochodem diky za obsahlou reakci)

Nenapsal jsem jednu podstatnou vec - nepotrebuju (zatim) vytvaret
vic identickych serveru. Pokud by mi slo o tohle, udelal bych to, jak
pisete.

Slo mi spis o to, mit zaznam o tom, co jsem vlastne v konfiguraci
zmenil, abych
si to mohl pozdeji prohlednout. Mam to namysli spis jako "zaznam
o konfiguraci", kterej by nahradil poznamky typu "volbu X jsem nastavil
na hodnotu Y, protoze ..."

Kazdopadne diky za reakce a tipy, jeste si to promyslim :)

M.