namountovani FTP

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Dec 10 11:40:29 CET 2008

> ports/ftp/wget
wget vypada dobre, ale neprisel jsem na zpusob , jak ho presvedcit, aby
vyskocil o  uroven  vyse
potrebuji zalohovat adresar, ktery je v korenu novella, ale ten mi pro
uzivatele dovoluje nastavit homedir jen na /svazek/adresar. Prava mam
samozrejme osetreny, pres ftpklient v systemu se do nej dostanu

> nebo, pokud nechces instalovat "zbytecny" program, napsat si skript,
> kterym si za pomoci systemoveho ftp klienta potrebne veci stahnes?
jak je syntaxe u tohoto klienta. Pokud  zadavam prikazy z radky, je to OK ,

pripojim se a vyskocim o 2 adresare vyse
ftp ftp://uzivatel:heslo@192.168.0.3/../../

ale nevim jak v tom scriptu zadat dalsi prikazy (pro stazeni, listovani
atd.)