Nekonecne dlouhy auth.log

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Wed Dec 10 11:13:43 CET 2008

Tomi  wrote / napísal(a):

> Asi to nie je velmi pekne riesenie, ale zmena portu 22 na nieco ine vzdy
> velmi odlahcila logy.
>
> T.

Predbehol si ma :), k tomuto rieseniu sa priklanam aj ja, akurat by som
chcel doplnit - bolo by dobre ako port vybrat niektory z tych pre server
(1-1023 ak sa dobre pamatam).

No a ine riesenie - toto ale nemam vyskusane - je zablokovat port 22 na
firewalle, prijimat komunikaciu na nejakom inom a z neho smerovat
traffic na 22.

Tomas.