FreeBSD a iSCSI

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Tue Dec 9 09:59:02 CET 2008

Zdravim

Ke svemu serveru s FreeBSD jsem se rozhodl pripojit 2TB volume pres
iscsi.Uspesne ho pridam,naformamatuju,vse funguje jak ma.Problem je v
tom ze chci aby se mi mountoval automaticky pres fstab.Cele pripojeni
jsem delal podle tohoto navodu
http://www.cyberciti.biz/faq/freebsd-iscsi-initiator-howto/ .Pokud,
ale pridam "/dev/da0s1a /work/iscsi ufs rw 3 3" do fstab oddil se mi
pri bootu nepripoji.
Hadam ze to je tim ze nedokaze poznat ze nejdrive musi inizializovat
/dev/iscsi0.Jeste bych mel zminit ze pole je Dell MD3000, pristupuju
na nej pres lacp  a ve /var/log/messages neni nic
podezdreleho.Nenapada vas kde muze byt problem ? Pouziva nekdo takto
iscsi ?

--

                   S pozdravem Tomas