Xy, NumLock a ALT-TAB

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 8 21:09:18 CET 2008

	Uz leta resim takovou potiz, ze me ve Woknech nefunguje ALT-TAB
(prepinani mezi okny). Dlouho jsem si myslel, ze za to muze mailova cast
od Seamonkey, protoze do teo doby nez jsem ho spustil to vzdycky
fungovalo a potom uz ne, ale dneska jsem nahodou prisel na to, ze je to
daleko jednodussi - kdyz po spusteni mailu zadavam heslo, aktivuju
NumLock. DO teo doby alt-tab funguje, pak uz ne, dokud ho zase nevypnu.

	Ergo to nejak souvisi s definicemi klavesnice.

	Poradte mi nekdo aplikaci, ktera mi bude rikat, jake klavesy podle ni
mackam. Myslim, ze by mi to pomohlo najit kde konkretne je problem ...

	Pravda, za ty roky uz jsem si odvyknul ALT-TAB na prepinani pouzivat,
ale mozna bych si zase navyknul zpatky ;-)

	Diky.