OT: úsporné PC pro FBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 4 00:31:42 CET 2008

martinko wrote:

> Znie to lakavo, ale mam obavy ako je na tom s pripojenim (modernych)
> diskov.

> ja osobne predpokladam viacero diskov v RAID.

Rec tu byla o necem malem, na delani malych veci. Nejsem si jisty,
jestli nasazeni na veci, ktere vyzaduji RAID jeste spada do teto
kategorie. A to nemluvim o tom, ze cela diskuse zacala na tema "jak
usporit elektrinu tim, ze maximalne snizime prikon v IDLE rezimu" - a na
tenhle problem rozhodne neni odpoved "poridime neco s RAIDem".

Nicmene, staci si najit specifikaci tech desek - treba ta moje doma ma
2xSATA, takze kdyby me preskocilo a ten RAID jsem tam chtel, tak dva
disky do toho pripojit muzu.

Jinak ale maji ve stejne rade i desku s 4xSATA/3Gb. Opravdu je ale
otazka, proc si pak kupovat tuhle desku - neresime tu rozmer ale odber a
ta ma odber odpovidajici konfiguraci - ne rozmeru.