mergemaster a vimdiff

martinko gamato at users.sf.net
Wed Dec 3 22:17:09 CET 2008

indigo wrote:
> O vikendu jsem upgradoval z 6.2 na 6.3 a rad bych se k tomuhle requestu
> pridal (byt budu nejspis za slintajiciho idiota).
>
> Option merge v mergemasteru se mi nikdy nepodarilo ovladat. l, r, 1 ani 2
> samy o sobe nic nedelaji a kdyz jsem dal trebas 1<enter> tak se proste
> vzal levy soubor a pouzil.
>
> Pak to jeste nabizelo vzit jeden ze souboru a editovat ho, ale ze bych tam
> ty radky dopisoval po pameti to se mi moc nelibilo.
>
> Totalne jsem to nechapal. Nakonec jsem si zapsal jmena souboru co jsem
> chtel mergeovat a delal to vimdiffem.

> [...]

je to presne tak -- mergemaster pouziva interne sdiff a ten naozaj vzdy
zobrazi dalsiu rozdielnu sekciu a uzivatel moze zvolit ci pouzit lavu
alebo pravu stranu pripadne ich najprv zeditovat.  pisem teraz z hlavy,
ale da sa zobrazit help a je to vcelku intuitivne.  jediny problem je v
malom rozliseni resp. nizkom pocte zobrazenych znakov z kazdeho suboru.

martin