Rucni spousteni daemonu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 30 20:52:43 CET 2008

Milan Cizek wrote:
> Pokud uz programu rovnou nereknes, aby bezel
> jako daemon a potrebujes dále pokracovat v praci, muzes ho hodit na pozadi
> (CTRL+Z), pripadne rovnou spustit na pozadi - an konec prikazu pridas &.

S ohledem na tazatele bych ale radsi poznamenal, ze to neni uplne totez
a vysledky techto dvou variant spusteni se mohou lisit - konkretne tak,
ze varianta "pozadi" (a ne "daemon") muze, v zavislosti na tom o jakou
aplikaci jde, prestat za urcite situace bezet a zustane stat pripadne
muze zcela ukoncit svuj beh, pricemz jako "daemon" by to neudelala.

Zrovna u OpenVPN ja ale preferuju beh na popredi startovany pomoci initu
(tedy zaznamem v /etc/ttys). At uz OpenVPN chcipne z jakehokoliv duvodu,
INIT mi ho znovu nahodi.