DMZ

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 29 10:14:14 CET 2008

Jaroslav Juha wrote:
> router jako router a toto je ne az tak moc dulezity stroj, jenz je
> postaven na miniITX desce (s integrovanym procesorem) a hlavne jednim
> PCI slotem, je zde tedy jedna sitovka integrovana a druha v PCI slotu,
> resenim by tedy byla budto jedna sitovka s vice rozhranimi nebo (a ted
> doufam, ze to uvedu spravne...) reiser card pro rozsireni poctu PCI
> slotu (s jistymi omezenimi, jasne). Obema variantam jsem se prozatim

Prirozene reseni TOHOHLE je miniITX based stroj s vice sitovkami a tohle
pouzit jinde. Treba ALIXy delaji az se trema. Ale jinak je samozrejme
legitimni se rozhodnout, ze ted do toho nechces rvat penize a hledat
reseni s jednou sitovkou (teda vlastne dvema) - a to jsem ti uz naznacil.

A protoze uz se dotavame off-topic tak jen par slovy - i me domu vede
pres mala routovana sit verejnych adres, takze az to zelezo jednou
vymenis predpokladam, ze to nebude problem ani u tveho ISP. Ledaze sis
nestastne vybral.