NFS a mountd_flags="-r"

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Fri Nov 28 10:14:28 CET 2008

chtel bych se zeptat, jak je to presne s NFS a mountd_flags="-r"

handbook uvadi, ze po vlozeni do rc.confu se bude spoustet mountd automaticky.

pokud to tam uvedu a chci rozbehnout novy NFS server na stroji, tak se mi mountd nespusti a nereaguje ani na mountd -r
pokud v rc confu tuto volbu zaremuji , tak mountd -r funguje bez problemu a mountd nabehne a vse funguje jak ma.
 Volbu mountd_flags="-r", jsem vzdy doplnoval az po spusteni NFS a proto jsem si tohoto chovani nevsimnul. Dneska jsem rozbihal NFS na novem stroji a rovnou jsem do rc.confu nakopcil

rpcbind_enable="YES"
nfs_server_enable="YES"     #pro server
nfs_client_enable="YES"     #pro klienta
mountd_flags="-r"

a vsimnul jsem si vyse uvedeneneho chovani.

proto by me zajimalo, jestli musim VZDY dodrzovat postup, kdy

mountd_flags="-r"vlozim az dodatecne, pripadne jak zjistim, proc se mi mountd nespousti, kdyz je povolenej.
Diky