DMZ

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Nov 28 08:10:04 CET 2008

Zdravim ..
Hadam ze asi tusim o co tu jde...
Ja to resim relativne jednoduchym zpusobem, na "WAN" rozhrani routeru
mam nahazene ty adresy a pres naty to rozstreluu na vnitrni
adresy...(nam totiz inteligenti od CEZNETu rozsah na intf. nahodili a
nenaroutovali...prej ze ospf s nama resit nechtej a ja tam mam 2 routery
co se zalohujou navzajem).
jinak je to skutecne ten redirect :)

Zdravi Vilem