panic:ohci_add_done

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 20 09:54:05 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 11/20/08 06:20:
> ). Jeste si s tim budu chvilku hrat

Pokud bys mel jednoduchou moznost dat tam tu i386 variantu jen na
chvilku (treba jako bootlou z CD) vedel bys alespon, jestli je problem
prave v architekture a lip by se ti hledalo "co s tim".

Jinak - zavislosti na tom, jak dlouho bude "chvilku" se moje rada
"udelej z toho 6.3" muze zmenit na "udelej z toho 7.1" ;-)

A neodpovidej mi nad mym texem. Kdo to ma po tobe prerovnavat ...