problem se SIP (volny) po upgradu 6.2-7.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 19 10:05:57 CET 2008

Petr Macek napsal/wrote, On 11/19/08 07:58:

> a to je pravda, protoze tu starou verzi 6.2 jsem nepatchoval. Proto se
> problem objevuje ted po upgradu. Nekteri uzivatele mi zacali hlasit
> problem i s DNS. Rozbehal jsem named a kesuju pozadavky, ale stale to
> neni 100%.

Nejlepsi je vubec se zevnitr ven pres preklad neptat - vsichni zevnitr
se ptaji vnitrniho nameservery a ten by mel mit vlastni verejnou adresu
(nebo bezet primo na routeru, coz ale muze byt nezadouci bezpecnostne).

> Diky za rady, jdu badat :-)

Jeste poznamka - ve skutecnosti jsou zdrojaky "natd" jen pomerne tupy
wrapper - to co ma v sobe "umeni prekladu" a to co tedy hledas je
knihovna - myslim, ze se jmenuje "libalias".