Intel(R) PRO/Wireless 4965BGN nelze asociovat - SOLVED

Ondrej Pesta ondrej.pesta at idc.cz
Tue Nov 18 22:39:42 CET 2008

Gabriel wrote:

> Co tak skusit nejake live cd linuxu (ubuntu, knoppix, cokoliv) ci ta
> wifi karta skutocne funguje?
> Minimalne ubuntu mam oskusane, dana karta tam funguje bez problemov.
Reseni je na svete. S touhle kartickou (driverem) je potreba (alespon
tedy v mem pripade) zachazet trochu jinak, nez treba s wi, nebo ath.
"man iwn" tvrdi, ze lze dat jak "create wlandev", tak veskera ostatni
nastaveni do jednoho prikazu. To mi ale nefungovalo. Pokud to rozdelim
nasledovne, jede to:

#!/bin/sh
ifconfig wlan create wlandev iwn0
sleep 1
ifconfig wlan0 ssid moje_sit wepmode on wepkey
0x88847103717772826458810451 weptxkey 1 channel 7 up
sleep 1
dhclient wlan0

ondra